Picknick i parken.

Till skillnad från gårdagen, har jag ändå gjort lite planer för denna dag och resterande av veckan. Igår gjorde jag inte många knop. Vek ihop lite kläder, målade om mina naglar till fransk manikyr och lagade mat.
Idag ska jag till folkparken, lapa lite sol och ha picknick med Jonna och Zoey. Kommer bli supermysigt!
Onsdag är ännu oplanerad. Torsdag ska jag till Linköping och käka lunch med Johanna.
Fredag är oplanerad. I helgen ska jag och Mats ta en roadtrip till Gnesta och kika på hur han växte upp. Ska bli riktigt mysigt. Han har ju trots allt sett i vilket hus jag växte upp och så vidare.
Ne, dags att fixa till benen lite omman vill sitta barbent i solen :D Vill ju inte skrämma bort alla. Fast då får man ju sitta själv iofs.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback