Ligga vaken.

Ligger bredvid en sussandes Mats och kan långt ifrån sova. Tänker på både det ena och det andra. Funderar lite över filmen och jag funderar lite över golvet. Hämtade en bit provplanka på Beijer idag på golvet vi vill ha. Jämföra med bilderna på internet och i verkligheten. Jag måste säga att det blev en besvikelse. Ska ta oss en rejäl funderare om vi kanske ska köpa golvet som finns på jobbet istället. Lika snyggt, trägolv, 14 mm - alltså slitstarkt och slipbart. Dessutom 30-40:- billigare kvadratmetern. Fick ut två trisslotter idag, vann inget. Inget nyhet direkt. Ikväll tittade vi även på The Green Mile. Första gången jag ser den och fan, den var riktigt bra alltså!

Försöka sova något nu.. Funderar på att ha lite studiebesök på Matsas jobb imorn. Om jag orkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback