Renoveringsstadie.

Fan vad svårt fet är med inredning. Hur man ska ha det. Sen är det ju dyrt med inredning också. Igår kollade vi på ett valnötsgolv som skulle kosta 22.000 för 60kvm. Jo tack, det tar vi! Nu känns det dock som att vi har kommit överens om ett beslut vad som ska hända med hallen. Magkänslan håller med än så länge. Min kära walk in closet blir ett minne blott, men vi måste också se det ur värdesynpunkt när vi väl säljer den en dag :)
Magen frös till igår och jag fick ont i magen när vi skissade och diskuterade lägenheten. Det gick upp för mig att det var på riktigt. Att Mats faktiskt ska flytta ner hit och att vi diskuterade lägenheten så den blir till vår istället för min. För just nu är den min, och känns som min.

Sen den här diskussionen om att skaffa en mops. Javisst vill jag ha en mops! Alltid tyckt dom varit väldigt söta och en mindre hund är något jag alltid velat ha. Men att skaffa en hund innan vi renoverat är kanske inte på tapeten (på tapeten, heheh). En mops kostar, likaså renovering. Så just nu får vi nog prioritera lite. Tyvärr. Men så småningom kommer det slira runt en liten beige mops på vårat kommande parkettgolv och skälla BATMAAAN!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

klart du ska prova glossybox, tror jag du skulle gilla kära pillan! hörlurar med bra ljud är BRA SKIT, vad är dubstep utan bas liksom??.. MOPS

2012-06-04 @ 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback