Samboliv.

Att bli sambo med den man vill leva resten av sitt liv med, kan vara det mest underbara och läskigaste man kan göra i sitt liv. Det är lätt att bara fokusera på den biten att man är upp över öronen förälskad och inte tänka på de konsekvenser som kan uppstå om man inte tänker igenom ett sådant här beslut. Just i mitt fall, eller Mats fall ska jag väl snarare säga så tar han ett jättekliv. Pappa och brorsan, samt vänner i Stockholm. Just här i Norrköping har han... mig.
Självklart har vi tänkt igenom det här. Jag har rannsakat mig själv om jag är redo att bli sambo igen. Slå mig ner och i framtiden bilda familj med Mats.
Svaret är Ja, och tusen gånger om, Ja!

För några månader trodde jag aldrig att jag skulle sitta i den sits jag gör nu. Jag levde på hoppet att vi iallafall skulle ses på helgerna.
Nu ska jag äntligen få bo tillsammans med min största kärlek. Bli sambo på heltid, permanent.
Jag kan inte vara lyckligare än nu. <3


Kommentarer
Postat av: Ewelina

AWE! :'D Så glad jag blir! Flyttar han till dig eller du till el Stockholmo? <3



Massa grattis-puss!

Postat av: Junie

grattis! :D

2012-06-05 @ 00:03:10
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback