Söndagsmiddag hos föräldrarna!

På väg ut till mamma och pappa för att plocka upp Zoey. Hon har sovit där inatt när vi hade lite födelsedagsfirande för Henka och Patrik igår kväll. Tråkigt nog var jag helt slut. Var så himla trött att jag tackade för mig redan halv tolv och åkte hem. Men trevligt var det, som alltid!

Det blir lite middag hemma. Ska även kika på deras nya husbil de köpt. Jocke ska vara där också, kul! Ses ju ganska sällan när han knappt är hemma. Tråkigt nog kunde inte Mats följa med. Var tvungen att åka upp till Stockholm pga av olika anledningar. Men så kan det ju vara.

Nu är vi strax framme. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Kim

Har du funderat nått mer på när ni ska komma till mig och jag ska bjuda på nått :)==


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback