List of today! :D

1. Brukar du avge något nyårslöfte?

Gjorde det när jag var yngre. De senaste åren har det inte blivit av.
2. Läser dina föräldrar din blogg?

Inte vad jag vet? Vet inte ens om de vet att jag har en.
3. Om du måste välja; Vilken tv-serie hade du ställt upp i?

How I Met Your Mother (Barney's sidekick, WOHOOO!)
4. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?

Öh.. eh.. Pass.
5. Hur ska du fira jul i år?

Var jag ska vara är väl oklart. Men troligtvis hemma hos mamma och pappa. Traditioner är inte till för att brytas!

Annars blir det alldeles för mycket mat och alldeles för mycket julklappar.
6. Tråkigt eller mysigt att det blir mörkt tidigt på vintern?

ZzzZz. Ge mig sommar året runt.
7. Har du ringt polisen nångång?

Nej. (Luckely?)
8. Har du firat jul utomlands någongång?

Nej. Julafton är den enda dag jag vill ha fullt med snö på backen och det ska vara så kallt så det stramar i näsborrarna när man andas in. Den ENDA dagen säger jag.
9. Den fulaste klädestrenden i år enligt dig?

Jag är inte mycket för batik alltså, vilket hypas runt nu. Och vad är det med den här trenden att ha rosa hårtoppar. IT IS UUUGLY. 
10. Om du fick välja att leva i en annan tid, när skulle du välja?

50-talet. Endast för den tidlösa stilen.
11. Vad anser du om krigsfilmer?

Ser jag mer än gärna. Intressant, till viss del lärorikt, beroende på hur mycket de följer historien. 
12. Vad är det löjligaste du har gråtit över såhär i efterhand?

Att jag trodde jag fått tinnitus när jag var liten och avbokade nästan att komma på födelsedagskalas pga att jag var så ledsen.
13. Har du fått skit för något du bloggat om?

Skit vet jag inte. Vissa saker kanske jag inte skulle skrivit ut här så snabbt efter att det hänt, i respekt till andra människor.
14. Skulle du kunna/vilja jaga (allt inräknat, skjuta, döda)?

Kunna skulle jag absolut. Vilja, nej.
15. Vad har gjort dig mest arg denna månaden?

Blir inte arg så ofta. Blir mest irriterad och frustrerad.
16. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Ett tag beskrev jag den som preppy. Nu känns det mer som, whatever floats my boat. Men jag är väldigt medveten vad jag tar på mig. Det ska matcha.
17. Vad heter du i mellannamn om du har ett/flera?

Kim Ko Eun 
18. Vilket nordiskt land tycker du har finaste språket?

Sverige
19. Ett tråkigt jobb med bra lön eller ett roligt jobb med dålig lön?

Beror på hur stor skillnad det är. Men spontant skulle jag säga roligt jobb med dålig lön.
20. Vad ska du göra imorgon?

Dagen som är oplanerad. Vara lite trött och seg efter dagens planer? Se om jag hittar tvättid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback