Är lite ledsen idag..

Vet inte varför jag är så nere idag.. Ingen bra dag idag. Allt känns bara.. skit. Trots att Mats är här så är jag nere. Vill inte vara deprimerad.. Har inte långt kvar till gråt. Allt känns mer eller mindre meningslöst.. Jag lagar mat för att Mats behöver mat (jag med iofs). Men jag skulle lika gärna kunna vara utan. Vill visa mig stark. Jag ÄR stark. Bara hamnat i en svacka nu. Jobbet känns svårt. De mest simplaste uppgifter tar en evighet att göra.

Sitter och tittar på när Mats spelar Fable II. Situationen känns igen. Är rädd att jag jämför. Men det gör man väl? Varken man vill eller inte. Eller situationen är mer; såhär skulle mitt ex aldrig göra för mig, eller vad annorlunda han gör mot mitt ex. Kan inte hjälpa det. Snälla säg att det är fler än jag som ofrivilligt jämför? I'm not the bad guy, really.. SLUTA VARA SÅ JÄVLA DEPRIMERAD!!!
Så egoistisk.. Hur mycket tror ni Mats tycker om att umgås med ett deppo?! Haha :P

Ne, nu ska jag hälla upp godiset som vi köpte igår (som fortfarande finns kvar hör och häpna) i en skål och kramas lite med min pojkvän. Herregud.. Jag har pojkvän. Vem kunde tro det för några månader sen? ;)

Såhär ser man ut när man ligger i soffan förresten. Och däääär antecknade intresseklubben ;)


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag vet själv att jag har jämfört otroligt mycket, men jag tror det är saker man gör i början av ens förhållande. Man försöker nog sätta fingret på varför man känner som man gör osv. Om Mats gör något som gör att du får en flashback så är det ju inte så konstigt. Det finns ju i ditt minne. Det betyder ju inte heller att du tänker tillbaka och längtar eller avskyr. Det är nog mest undermedvetet.



Deppdagar har vi alla också, Mats älskar dig för den du är. Det kommer ju komma tider då Mats är deppig och då kommer ju du att finnas där och då tycker man ju inte precis att personen är tråkigt sällskap.



Acceptera faktumet att man måste vara riktigt deprimerad för att vara riktigt glad. <3



Skickar massa goa kramar och pepp <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback