Årets första jordgubbar.

Idag har jag mått sådär.. Har fått endel gjort men varit ganska ledsen. Kommer få hjälp hjälp iallafall, eller en början. Vet inte ens vad som kommer att tas upp eller vad läkarbesöket kommer innebära, men jag har tagit tag i det iallafall, vilket är en början.
Jag har förnyat mitt recept på Neovletta så nu har jag 13 månader att knapra piller på.

Har umgåtts med Åsa i princip hela dagen. Alltid lika trevligt. Glad att jag har henne.

Just nu saknar jag min älskling, så förbannat mycket. Nu är det inte långt kvar till fredag!


Kommentarer
Postat av: Junie

Det viktigaste när du ska på det där läkarsamtalet är att du är helt ärlig och berättar allt som du tror kan vara viktigt för dem att veta :) kram!

Postat av: Sara

Åh jordgubbar är så gott :)Jag skulle bli otroligt glad om du vill rösta på mig i Miss World Sweden :) Det går supersnabbt:)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/sara_tuvesson

2012-03-08 @ 09:21:45
URL: http://danssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback