Att vara glad för bådas skull.

Att se fram emot något är ingen bra idé. Mitt välmående vs. andras välmående. Det kan tyckas vara små obetydliga saker, men stora för mig. Psyket kastas fram och tillbaka. Jaha, så gårdagen var bara "på låtsas" ? Samboliv.. I 18 glada timmar. Nu? Vem vet? Överanalysera saker, javisst! Drottningarnas drottning på det, här är jag! Men jag är så glad att det går din väg hjärtat, det är jag, men på vägen till din jobblycka, sinar jag ihop inombords.
Jag är inte menad att bo själv. Jag är skapad för att ta hand om nån, ta hand om min partner. Bitter fucking ljuv dag idag. Orolig inför fredag. Försöker vara stark, jag vill att du följer med till läkare, men du kan inte..


Kommentarer
Postat av: Anna

nu hänger jag inte riktigt med... men oavsett vad det är, sluta överanalysera! lev i nuet, njut av nuet pillan.

det kommer gå bra på fredag, det vet jag. puss

2012-03-27 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback