Det hänger på håret.

Mitt hår börjar bli långt. Utväxten börjar synas (mörk utväxt som tur är). Har inte råd med frisör. 1200:- är inget jag direkt kan avvara just nu. Avbokade min tid jag hade den 21e. Man kanske kan klippa sig i USA? Höhö, hade varit något..

Nu är jag på väg hem från jobbet. Bio väntar ikväll. John Carter. Nån som sett som vet om den är bra?
Stod mellan den eller Underworld, båda ska ses men ikväll får det bli j.c :)

Är lite depp idag. Vet inte varför. Sorgligt nog tycker jag det var väldigt länge sen jag "mådde dåligt". Att allt bara samlar sig inuti kroppen som en äcklig hög med fett.. Att inte tänka så känns svårt just nu, unfortunately.

Nu ska jag hem, slänga in mig själv i duschen. Hatar spegeln som sitter i duschen för övrigt. Den är i vägen.
#hataspegelbildnärjagduschar

Har ont i mitt knä fortfarande. Haft det några dagar. Det är bara vänster knä och det är bara när jag sätter mig på huk eller liknande det känns..

Lite sugen på att bli helt chokladbrun i håret.. Dessa I-landsproblem alltså.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback