En lördag att minnas!

Grym kväll igår! Hade verkligen hur trevligt som helst. Det var något utöver det vanliga. Riktigt god mat, underhållande show. Kvällen var verkligen superb! Förrätten vi fick var en laxmousse, den funkade, inte det godaste jag ätit, men det slank ner. Varmrätt var oxfilé med potatisgratäng. Herre...gud. Det köttet var inte att leka med du. Smälte i munnen. Dessert var en chokladganache. Riktigt gott, precis i min smak.

När showen var slut, strax efter elva så var det fritt fram att dansa. Vilket vi gjorde, lite grand. Musiken sög. Strax innan tolv kom Mats och gjorde sällskap. Av samtliga så blev det jag, Anna och Henka som gick vidare från gänget. Tråkigt, men men.. Efter mycket rabalder och nekande av att Henka fick komma in på både café opera och Victoria, så hamnade vi på Scandic. Dricka, lite chill. Är så glad att jag har Henka i mitt liv. Så himla go kille. Han vill mig all lycka och det betyder mycket att han tycker om Mats. Elitloppet i slutet av maj! Awesome!

Strax efter två gick vi därifrån. Gick till ett proppat McDonalds, intog lite klassiskt fyllekäk och åkte sen hem.
Jag och Mats lovade att inte gå upp innan klockan tolv, vaknade vi tidigare skulle vi mysa kvar i sängen. Vi vaknade några minuter innan två, haha! Skönt att få sova ut.

Nu sitter jag på tåget på väg hem. Helgen gick fort som vanligt. Jag är spänd över hur veckan kommer att bli.. I olika aspekter. Nu är jag hungrig som ett djur..


Kommentarer
Postat av: Anna

tack för igår pillan!! <3

2012-03-04 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback