Ett inlägg om ingenting.

Tillfällig torka. Har inget direkt intressant att prata om idag. Vet inte vad ni vill att jag ska skriva om? Ska jag köra på som vanligt eller vill ni veta nåt annat? Skriv för tusan! :D

Haft riktiga slappodagar den här helgen, har tagit hand om min sjukling. Tycker så synd om honom. Varit sjuk i 3 veckor nu. Snart fyra.

Imorgon blir det jobb igen. Känns som jag knappt varit ledig.. Skulle vilja ha några dagar till.. Men men, man kan inte få allt här i livet.

Håller med Kims kommentar i förra inlägget. Känns verkligen som igår vi tjattrade i kassan om pojkvänner. Och det stämde verkligen att Mattias inte var mannen i mitt liv och glad är jag för det. Fast det trodde jag då. Nu såhär i efterhand så ser man saker så tydligt, hur omaka vi var. Vi levde på ruset av att vara nykära. När det lade sig så levde vi väl på känslan av att vara varandras första partner. Sen vet jag inte..
Jag har lärt mig så mycket av mitt förhållande med Mattias, både vad jag strävar efter och vad jag inte letar efter i ett förhållande. Likaså med Andreas.

Hoppas Mats är den rätta för mig. Det känns rätt. Känns annorlunda än tidigare. Känns som vi är på samma plan gällande det mesta. Lever i ett lyckorus.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback