Hemåt?

0,2 kg har jag gått upp den här veckan. Men med tanke hur jag mått, vad jag stoppat i mig och hur lite jag tränat, är jag nöjd. Får hoppas på bättre resultat nästa vecka.

Sitter i skrivande stund på tåget på väg till Stockholm. Känns som det var evigheter sen, men ändå som igår. Det börjar kännas som att komma hem.

Imorgon blir det att följa med Mats när han och hans bröder ska testa ut smoking till bröllopet. Nervös redan. Första mötet med familjen.. Men man kan inte göra mer än att vara sig själv :)

På kvällen blir det Wallmans salonger med jobbet! Kommer bli freaking fucking fabulous!! Omg, pepp deluxe.

Ne, nu blir det att pricka av listan för dagen, vad som är gjort och vad som återstår att göra. Ingen bild den här gången. Kan inte ta en nu.. Typ, "hej, jag bloggar"

Peace!


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Ha det så roligt gumman! <3 Hoppas du mår bättre nu <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback