Ja må jag leva! 20 dagar senare..

Grattis på min födelsedag, i efterskott.
Fina familjen var här på lite sent firande i och med art Jocke varit i Tyskland på utbildning. :)

Fick superfina saker, smycken som jag visar bild på här nedan. Två plankor till så jag kan göra ännu mer plankstek. Fick även pengar av mamma och pappa. Plus en dammsugare! Bild på den kommer sen. Ska döpa den till Hulken (gissa färgen).
Av brossan fick jag pengar. Min sparbössa börjar bli lite stålar i :D

Jonna berättade att jag skulle få en present av Henke <3 gulle honom. Det är något med militärkillar alltså haha! ;)

Förresten, har jag sagt att jag har en liten thing för ugglor i smycken? Familjen har uppenbarligen snappat upp det, vilket resulterade i tre smycken, alla i uggleform. Så himla söta :)




Kommentarer
Postat av: Ewelina

GUUUD så fina! <3 Jag älskar ugglor överlag och elefanter. Favorithalsbandet fick jag av Daniel på vår 6 månaders dag och den har jag jämt <3 mwihihihi!



Bjuder du på plankstek snart? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback