Jag mår bättre.

Idag mår jag bättre, psykiskt. Fick "återfall" både igår och idag också. Konstigt nog har det fått mig lite i balans. Som Ewelina sa, känner nog att jag får lite kontroll över min situation på något mystiskt vis..

Bland det bästa idag är att jag får sova med Mats inatt igen. Var egentligen meningen att han skulle åka upp till Sthlm ikväll för sitt prov för väktare imorgon, men istället åker han imorgon bitti <3 små guldklimpar i tillvaron. Likaså fick jag en liten handskriven lapp imorse när jag vaknade. Fan vad fin han är min gubbe.
Åhhh, han testade sin smoking igår här hemma.. Ojojoj.. Holy shit vad stilig han blev! Den var inte på så länge efter det, hehe..

I fredags var jag, Gelinder och Mats ute och barhoppade lite. Slutade med att vi hamnade på Hugo och drack lite till och dansade våra lurviga. Fan vad kul det var!

Nu blir det att titta klart på Sveriges mästerkock.


Kommentarer
Postat av: Kim

Du ska ju va med i nästa Sveriges mästerkock! Såg allt hur du hanterade kniven när du lagade tacos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback