Jäkta hit och jäkta dit.

Jag behöver semester. Känns som jag inte gör annat än jobbar, jobbar, jobbar lite till. Den lediga dag man har går åt till att inte vila. Tvätt ska tvättas, lägenhet ska städas, man ska hinna träna på det här, för säcka ihop går ju inte..
Haft sprängande huvudvärk hela dagen. Värktabletter hjälpte tydligen inte. Kanske berodde på nattens dåliga sömn. Illamåendet jag hade imorse har tack och lov försvunnit under dagen. Skumt. Vaknade bakis och jävlig kändes det som.

Nu är jobbveckan i princip över. In en snabb sväng imorn till jobbet. Lämna in semester och sitta en stund på ekonomisidan. Känner ett behov av att äta. Ska stå emot, dessutom är Mats hemma så skärpning deluxe och disciplin är det som gäller.. Är väl bra iofs :)

2 minuter, sen kan jag slappna av hemma i soffan, äntligen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback