Kärlek.

Jag saknar dig snuttis. Så otroligt mycket.
Har älskat varje minut av veckan du var hos mig.
Mamma ringde förut och ville kolla läget, hur jag mår och så. Hon ställde en märklig fråga. Hon frågade om jag och Mats gjort slut. För ibland menade hon, så kan det tära på varandra såhär tidigt att ta hand om varandra när man är sjuk, att passa upp på varann.

Snarare känner jag iallafall att det förde oss närmare på något vis. Delvis för att vi faktiskt var hemma och hade en "vanlig vardag" som det så småningom kommer bli. Jag tyckte om att ligga med huvudet i ditt knä medan du spelade tv-spel. Jag uppskattar hur bekväm och trygg du känner dig i mitt sällskap att du somnar i min famn. Jag älskar att stryka dig genom ditt tjocka hår. Jag älskar att beskåda dig när du ligger i mitt knä och sover. Du betyder allt för mig hjärtat.

Saknar Stockholm, saknar din lägenhet, saknar dig.
Fan! Säger ju att jag är blödig idag. Snart är det 3 månader sen vi träffades för första gången. 3 månader!! Det är ju ingen tid alls. Känns helt sinnesstört med tanke på vad vi hunnit göra under den här tiden.
Men hur klichéaktigt det än låter så är det väl så när man kommit nån så pass nära som jag känner att vi gjort.

Du gör mig glad och lycklig. Jag känner mig som världens lyckligaste tjej med dig. Hoppas du känner dig lika lycklig också <3


Kommentarer
Postat av: Ewelina Helmersson

<3 awee! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback