KO på mitt psyke.

Fan. En aha-upplevelse infann sig imorse när jag åter igen vaknade på soffan.
När det tagit slut med Mattias så sov jag mycket på soffan i början. Tvn eller datorn var på under natten. Kändes tryggare än att ligga själv i sängen.
Nu när jag inte mår bra har jag kommit på mig själv att somna på soffan med datorn på. Vaknar ibland under natten men skiter i att gå in till sovrummet. Mitt psyke är verkligen inte på topp. Mår så jävla dåligt.
Igår berättade jag för mamma och pappa. De tog det oroväckande bra. Men jag drog slutsatsen att de inte är så insatta på vad det är jag lider av så reaktionen blev därefter.

Snart är det bara 6 timmar kvar innan kadett Larsson infinner sig på mitt jobb. Saknat honom oerhört den här veckan.

Blir en lugn helg. Mycket mys, film, meditation och underbara diskussioner. Fan vad jag älskar honom.. Ibland känns det som vi träffas för första gången varje vecka. Märklig känsla faktiskt..

Anyhoo! Tillbaka från min fikarast strax! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback