Make up of today!

I julas fick jag ett presentkort och make up lektion för 500:- på Make up store av syster. Idag passade jag på att utnyttja den och det blev hur bra som helst! Hade en grym tjej och vi funkade riktigt bra ihop. Förstod varandra riktigt bra. Hon fick leka med vilka färger hon ville och kräma på hur mycket hon ville.

Mats tyckte jag skulle ta en för -och efterbild.. Så här it is, oredigerat. Kommer komma upp bild på de saker jag köpte också.

Tänk vad lite färgglatt klet i ansiktet kan göra ;)


Kommentarer
Postat av: Kim

Wow! vad fint! Men du e ju med svinduktig på det där :)

Postat av: Kim

Jaa man bara drömmer sig tillbaka nu.. suck varför får man aldrig nog?? Tur att det är sommar här snart..



Prova Glossybox! Det är bara 139:- i månaden... den här månaden var det fullstorlek på ett nagellack från Loreal nån nyhet med inbyggt topplack, fullstorlek ekologiskt hårserum från maria nila med UV skydd för sommaren, loccitane handkräm och en bodylotion och bodytoner med naturliga ingredienser från nått ekologiskt märke.. månaden innan det var det eyeliner från jelly pong pong i full storlek och lösögonfransar från eyeko.. två ansiktskrämer i 30 ml burkar och nått mer.. hmm lätt värt!!!

2012-03-31 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback