Money, money, money.

Idag har det varit en bra dag för ekonomin. För det första så tittade jag till min lönespec. I och med att jag tog ut 4 st semesterdagar så blev det fina siffror. Bra inför USA. Dock blev min räkning från tele2 på 2000:- mindre rolig.

Dock slapp jag betala 2890:- till mamma och pappa så det räddar lite inför kommande lön.

Dessutom väntar jag fortfarande på min present från Anna (?!!??) och så ska jag kassera in 600 från Åsa, så ännu mer pengar. Det gillar vi.

Om ni ursäktar ska jag självdö lite i soffan till filmen som jag ännu inte än dragit på. Toodles!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men du har ju inte ens sagt om du vill ha pengar (tråk) eller en present :D

2012-03-20 @ 21:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback