När hjärta och hjärna vill olika saker.

Mitt hjärta skriker att förlåt honom. Han var rädd för hur du skulle reagera. Han sa faktiskt att jag betyder mycket för honom också, att han alltid kommer finnas där och han är ledsen för hur han betett sig.

Min hjärna säger att inte en chans i helvete att han är värd detta. Hur många chanser ska du ge Andreas?! Han har omedvetet/medvetet sårat dig. Krossat ditt hjärta. Spottat, trampat på dig. Du förlät honom och så gör han såhär?
Get a grip.. Han är inte bra för dig trots hur mycket du än tycker om honom.

Vad gör man när båda viljorna är lika starka?
Jag slits itu..


Kommentarer
Postat av: Anna

lyssna på din hjärna. oavsett vad han säger, vad vem som helst säger, så är det i slutändan handlingarna som räknas, och som visar på hur det egentligen ligger till.

2012-03-08 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback