Past, the future and the present.

Fick för mig att jag skulle börja tänka på massa skit ikväll. Dra upp x-filen även fast jag egentligen inte vill. Det är som att gå på ett minfält. Man vet att nånstans kommer det gå åt helvete om man fortsätter gräva, men man vill så gärna. Vill se hur långt man kan klara sig innan det är försent..
Skickade ett par meddelanden till syster. Hon fick mig på bättre humör. Det är lätt att tänka åt ena håller bara. För det gjorde jag. Tänkte på hur lyckliga M och hans ex måste varit. Att de måste blivit blixtkära i varandra iom att trots att det skiljde 60 mil så flyttade de ihop så tidigt. Sen påminde Jonna mig om att jag också har ett förflutet. Ett förflutet M säkerligen inte tänker på, iallafall inte i den utsträckning som jag. Men jag har ju varit tillsammans med nån jag med innan honom. Levt med nån i 3 1/2 år, varit sambo och förlovade till och med. Lätt att glömma bort sånt..

Nu mår jag bra iallafall. Sitter och kikar på Bröllopsfotografen på tv och ska nog ta mig en macka.

Ikväll gick jag och sötnos på bio. Tittade på John Carter. Den var bra. Helt okej, men kommer inte se om den.
Var först och åt på Peking House. Wokad kyckling med cashewnötter. Gott, men lite smaklöst. Håller med Mats att det är tråkigt att den kinesiska maten blivit försvenskad. Att den "rättar" sig efter hur vi vill ha det.

Bjussar på en bild på min lilla tv-hörna. För att jag kan och jag vet att ni så gärna vill se ;)


Kommentarer
Postat av: Kim

Sjuukt vad tiden går.. känns inte som att det va sålänge sen vi stod och tjattrade i kassan och jag sa att du och mattias inte skulle va ihop för alltid.. and look what happend ;);;) you met your dream guy....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback