Så var det sagt.

Mitt i all stress och pysslande på jobbet glömde jag att ringa mitt samtal. Nåja. Jag får ta det imorn, tror telefontiden började 10.

Ang. Annas kommentar om att jag valde att fokusera på den mest tacky bilden jag kunde hitta igår. Ja så kan det ju va. Men å andra sidan har jag väl kontinuerligt postat bilder där jag är alldeles bedårande? Jag hade ingen bra dag igår kväll/natt. Sånt här går i svackor. Idag är jag glad. Så glad jag kan vara.

Hade ont i magen där ett tag när jag sa till honom att han inte direkt är favoriten i min bok därav mina korta svar på hans många frågor idag. Jag är sårad, ledsen, förbannad och besviken. Du förtjänar inte min vänskap. Inte efter all fucking crap du utsatt mig för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback