Sjuk i två dagar - har redan tröttnat.

Fan vad tomt det känns. Eller snarare så känns det som att Mats är nere på stan och kommer hem snart. Tänk så fort man vänjer sig vid att ha nån i lägenheten.

Just nu mår jag sådär, mycket bättre än igår, men långt ifrån bra. Min dag har spenderats i soffan hela dagen. Inte rört en fena. Druckit kopiösa mängder med vatten.

Tänkte ta mig ner till min lilla butik mittemot lägenheten. Köpa nånting till filmen jag ska se strax. Battle Royal. Oh yeah! Sist jag såg den var 2007, hemma hos Henrik i Linköping. Lika bra varje gång. Sjuk men bra. Finns möjlighet att jag somnar till filmen, but so be it.

Svar på Myzans kommentar. Dragit på mig nån mildare version av influensan. Näsan och så är helt okej, däremot har jag ont i kroppen, svettas ihjäl ena sekunden och fryser så pass mycket att jag sitter fullt påklädd med tjockt täcke över mig i andra.

Iallafall.. Mot butiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback