Sjuk, sjukare, sjukast.

Har jag uttryckt min avsky till att vara sjuk?!
Jag är inte sjuk ofta och när jag väl är det brukar det vara en lättare förkylning så jag ändå kan jobba.
Ringde nyss min chef och förvarnade om att jag kanske inte dyker upp imorgon. Väljer jag att vara hemma och är sjuk, då är jag fan riktigt sjuk. Har fortfarande bara en eller max två sjukdagar under snart 3 år. Hyfsat ändå.
Speciellt imorn och de kommande dagarna efter så är det stora grejer som händer på jobbet så vi måste egentligen vara full styrka..

Iallafall, försöker få i mig lite yoghurt. Flytande föda är typ det enda som går ner. Gör så Jävla ont att svälja.. (stackars Mats, hahah!) ;)

Inväntar just nu mamma och pappa. De skulle in till stan och handla lite så de frågade om det var något jag behövde. Beställde nyponsoppa (ropa hej om det är det ni är sugna på när ni är sjuka också), halsatabletter, nåt lättare bröd och nånting som jag inte behöver ställa mig att steka eller koka.

Anywhoooo.. Såhär ser mitt lille krypin ut just nu ;D


Kommentarer
Postat av: Anna

Nyponsoppa är fan obligatoriskt när man är sjuk :)

2012-03-21 @ 10:54:36
Postat av: Ewelina Helmersson

Krya på dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback