Sjukstugan 2.0, go away!

Hej säger jag från sjukstugan 2.0.
Yes, nu är det min tur. Frossan började på mötet vi hade idag. Efter det gick det nedåt fort som fan. Ont i kroppen. Gjorde ont att ha jobbkläderna på sig. Huvudvärken kom från helvetet och det högg till i öron. Fanns ingen panodil så långt ögat kunde nå. Tycker det smartskaftet som lämnade en tom kartong med Alvedon är dum i huvudet.. Jag menar, hur tänkte du? Jag tar sista tabletten, men jag lämnar kvar kartongen?.. Jaja.

Mådde så pass dåligt att Sara fick stänga. När Jannika går hem från jobbet, då är hon sjuk.
Imorgon är jag ledig, likaså onsdag. Hoppas på att friskna till, för tors-sön kan jag inte vara sjuk alls.

Ett samtal på jobbet gjorde mig riktigt glad. Ett bevis att det går i rätt riktning. Uppskattar alla småsaker du gör. Att du tagit dig tid, läst på om sjukdomen, för "det är självklart bra att veta om det händer nån i sin omgivning".
Det värmer så jävla mycket mer än vad det låter. Kan tyckas obetydligt, men att DU bryr dig.. Mer än vad flera som är närmare gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback