The "ex"-file.

Det är lustigt det här med ex. Har av någon lustig anledning alltid varit nyfiken att få veta saker om dem.. Som om att få bekräftelse på att veta vad de gjort dåligt, så att jag mår bättre. Samtidigt så mår jag jättedåligt av att höra ett förflutet som de haft tillsammans. Bitterljuvt som fan. Finns fortfarande saker jag vill fråga om M's ex, men samtidigt kommer jag bli ledsen. Är detta pga dåligt självförtroende från min sida eller beror det på något helt annat? Jag funderar och analyserar alldeles för mycket. Tar åt mig för mycket och bryr mig för mycket. Usch. Nu går jag och lägger mig.


Kommentarer
Postat av: sessan

Hmmm är likadan. Det är skitjobbigt, man vill veta samtidigt som man mår dåligt av det ibland.

2012-03-12 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback