..vilken härlig dag! Lalalala

Ingen tapas blev det som det var tänkt. Vad gör det? Varken jag eller mannen var i stor aptit efter jag slutat jobba. Istället blev det att göra en ceasarsallad. Till det blev det en flaska rött. Jag är så lugn när Mats är här. Alla problem jag har i vardagen är som bortblåsta. Han sprider värme, glädje, lycka hos mig. Jag är så rädd att jag ska tappa kontrollen i veckan utan honom. Ändå måste jag lära mig att inte lägga allt ansvar hos honom och inte heller vara beroende av andra. Största styrkan har jag i mig själv, gäller bara att hitta den.. En dag ska jag tro på mig själv så som andra gör i mig.

På väg mot jobbet. Idag vill jag inte jobba. Jag vill ligga kvar i sängen, invirad i mitt tjocka fluffiga täcke tillsammans med han. Han som fått mitt hjärta på fall. Han som jag älskar till stjärnorna och tillbaka. Han som jag skulle offra allt för.
Vill ligga kvar och ha diskussioner, så som vi hade i fredags; var ser du dig/oss om 5 år? Underbaraste finaste..
Jag vill pussa honom på halsen, lägga huvudet på hans bröstkorg. Krypa upp i hans famn. Han är som bomull för min själ. Att en människa kan påverka en så pass. Med eller utan kärlek i bild.

Ikväll blir det slappo. Kolla serier och fundera över veckan som kommer och hur jag ska tackla den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback