Ack och ve vilka krämpor!

Ont i nacken så det förslår. Det där med volleyboll är en farlig sport. Man kan inte kasta sig efter bollen innan man dunkar huvudet i backen och knäcker till nacken på något underligt sätt. TVÅ gånger. Fi fan säger jag..
Handlederna är okej. De ömmar lite. Men jag hade inte trott något annat heller.
Men fan vad kul det är. Volleyboll alltså. När det väl kommer till kritan. Två timmar gick förbi, och inte tänkte man på att man att man tränade. Eller ja, "tränade". För visst sprang man som en gasell i sanden och visst hoppade man och kastade sig!
Priset kommer idag, men det kan det väl vara värt. Anna gick visst som en liten ynklig (ja, jag la till ynklig) tant igår efter vårat sportande. Sträckte svanken eller något sådant.
Så summa sumarum tycker jag verkligen ni ska köra lite beach-volleyboll, men räkna med att skada/sträcka något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback