Bjud på ett leende idag!

På bra humör idag, trots att tröttheten innefattar sig. Varit vaken länge nu. I stort sett från klockan 5 när Mats gick med en paus då jag somnade om strax efter han gått hemifrån.
Jag har hunnit med ett besök hos tandläkaren. Inga hål egentligen, ett början till ett som de ville laga så det inte blir större.
Ska börja plocka iordning lite här hemma. Diska, dammsuga och ni vet, det där som hör till. (because I'm a good wifey)
En sminkning har man hunnit med också. Lila för hela slanten. Syns lite dåligt kanske. Jaja ;)
Jag bjuder på en smiley-bild och hoppas på att mitt leende kanske smittar av sig till dig? :D
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Kim

Vill med ha mörkt hår och lila ögonskugga ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback