Valborg!

Somnade på soffan båda två igår efter en dag full med aktiviteter. Först busfabriken i några timmar. Jag var betydligt mer slut än Zoey kan jag lova! Men roligt var det. Kul att se sötnosen springa runt och leka av sig :)
Efter det åkte vi ut till mamma och pappa för middag. Mats fick se huset jag växte upp i samt träffa mamma och pappa ordentligt. Älskade det. Svärförälder-approved! ;)

Kom hem runt sju, plockade iordning i lägenheten och sen slocknade vi på soffan. Vaknade strax innan elva och la oss i sängen för natten. Kunde dock inte somna om då. Dels för att jag var pigg och dels för M började snarka. Så jag gick upp och började titta på the social network. Slocknade efter ett tag och blev väck (nån tid?) av M, som hämtade mig tillbaka till sängen.

Nu dags för jobb till 19!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback