Värdefullt smycke.

Ett armband som jag nästan ständigt har på mig är detta som jag fick i julas av mamma och pappa. Det är en armlänk i guld med en liten guld-berlock där det är i ingraverat på ena sidan; Jannika, och på andra sidan; 13/4 1990.
Detta har de haft i deras bankfack sedan jag adopterades för 22 år sen och ville ge oss nu. Jag fullkomligt älskar det och det har stort värde för mig.

Jag planerar att göra liknande för speciella datum för mig. Så som 5/1 2012 och självklart i framtiden då eventuella barn och giftemål kommer på tal.
Ett litet föremål iallafall som har otroligt stort värde känslomässigt.


Kommentarer
Postat av: åsa

Åhh vad fint! Dina päron har många överraskningar.^^

2012-05-11 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback