Volleyboll och raggmunk med fläsk!

Holy moly vad mätt jag är. Sen middag ikväll pga volleyboll (återkommer till det). Blev raggmunk med fläsk. Ingen fjuttig bacon här inte! Lingonsylt till det också självklart.
Kladdkaka till efterrätt. Mats åt ostkaka...... Inte gott alls :P
Nu sitter vi och jäser i soffan och ska strax gå och lägga oss. Trött som fan.

Åter till volleybollen. Spelade i ca två timmar kanske tillsammans med Sarah, Anna, Gelinder, Mats, CB, Adam och Johan. Var svinkul! Men slog i huvudet två gånger rätt rejält när jag slängde mig efter bollen. Plus att mina handleder värker efter alla servar..

Ne, dags att bege sig till sovrummet. Älsklingen har hunnit somna under tiden jag skrev det här.. Haha.
Tröttkille.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback