Ynklig och jävlig.

Har varit på märkligt humör idag. Som jag fått ett pms-anfall. Jag som inte ens lider av pms. Börjar dagen med att vara förbannad, irriterad på allt och alla. (Förutom Henka, tjihooo)
Nu känner jag mig mest trött och uppgiven. Uppgiven över vad? Vet inte ens själv. Suck. Kommer säkerligen ge med sig under dagen. Kan tänka mig att det är en blandning av diverse saker som jag tänker på.

Idag är det Eriks dag. Så alla ni känner som heter Erik förtjänar att få ett grattis! Jag känner två, och ja, självklart har jag skrivit grattis. Första meddelandet gick iväg runt sex imorse. YAY!!

Nu dag för käk. Fy fan. Magen skriker efter bakpotatis med egengjord skagenröra. Jo man tackar. Gourmetlunch ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback