ZzzZz

Jag skrev till systembolagets kundtjänst igår och frågade om Ooze fanns kvar i systemet. Det gjorde det inte. Darn. Får väl fixa redbull vodka istället.

Mogge sa att det är någon sorts grillfestival i helgen. Känguruhamburgare, krokodil osv. Låter jävligt intressant. Kanske borde man gå ner och ta sig en smakbit?

Shit, fan vad trött jag är. Snoozade länge imorse kan jag lova. Mats var skapligt trött också då han inte ens hörde att hans alarm gick igång först. Gick och la mig innan tio men somnade inte förrän ett tag senare. Snark. Kanske blir det tidigt i säng idag med?

Igår förhandsbokade jag biobiljetter till Men in black 3 den 23 maj till mig och plutten. Måste nog plöja igenom 1an och 2an. Kanske får man se en och annan mops i filmen?! :D


Kommentarer
Postat av: william

man är jämnt trött på morgonen;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The girl in the reeds" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback