Gamla Goa K-Rautingar!

Åhhh!!! Hade en så otroligt trevlig kväll igår! Det var helt fantastiskt att se alla gamla godingar som man jobbat med (förutom Molle och Daggen) hann aldrig jobba med dem. Kul att se iallafall :D trots att det fattades några så var kvällen så otroligt rolig. Trots att jag har bra och fina arbetskamrater idag, så är det inte riktigt samma grej. Jag saknar Berg strosa runt på verktyg. Jag saknar Patrik på byggen, saknar Hanna på ekonomin. Lotta som jag saknat massor var underbart att träffa igår! Hon, jag och världens finaste Kim satt och pratade i flera timmar om allt. Mestadels blev det djupa samtal om att vara ensam och relationer som inte är bra, vad gör man då osv. Med undantag där vi pratade om hur en kille borde vara klädd, haha!

Trots mycket tjat om att jag skulle med till Franz Jäger efter så stod jag emot. Jobbdag idag.. Glad är jag för det. Huvudet mår tillräckligt som det är :D

Smell ya later!


Kommentarer
Postat av: Kim

Det var verkligen den bästa kvällen på länge. Det behövs inte så mycket mer än att bara få se alla samlade i samma rum för att man ska känna sig glad och lycklig! Man kan verkligen sakna det du säger för man hade liksom utbyte av alla på ett eller annat sätt :-) och du är helt underbar gumman! Bäst!

2012-11-04 @ 09:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback