Min fredag.

Det slog mig en sak när jag och älskling gick ner och handlade mat på Ica.. Vet inte om det beror på att jag är osäker på mig själv, eller vad bakgrunden än ligger på. Iallafall, detta gäller bara asiatiskor och då extra eftersom Mats föredrar vårat utseende. Det gick en tjej, i mitt tycke, såg sjukt bra ut. Medellång (troligtvis kinesiska) lååångt svart vackert hår, lite rockar/street stil med svart skinnjacka, svarta jeans och mörk topp. Snyggt sminkad. Helt plötsligt blir jag helt nojig och funderar på om han också tycker hon är lika snygg som jag tycker? Jag vet att tanken och känslan infunnit sig förr. What the fudge?

Nu har vi iallafall ätit lite fredagsmiddag. Helstekt fläskfilé, ugnsrostad potatis och nu blir det snacks med Ted på tvn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback