No more K-Rauta.

Jaha.. Så blev man uppsagd. Jävla skitföretag..
Vad gör man nu då? 2 månaders uppsägningstid. Sista arbetsdagen blir 31 januari.
Arbeten i butik och administrativa jobb uppskattas om nån hittar åt mig.

Först var jag ledsen. Sen arg. Efter det kom lite förnekelse och nu är jag mest besviken. Suck. Folk reagerade iallafall på att jag fick gå istället för vissa andra på min avdelning.
Mest chockad var nog Henka och Andreas. Han såg så ledsen ut.. :( men så kan det ju gå. Bara att leta jobb.

Suck. Jävla skitdag! Till råga på det kallar han in mig på min lediga dag och säger det! IDIOTHELVETE!!!


Kommentarer
Postat av: Kim

Vad är det du säger? Fy fan vad sjukt ärligt talat.. Helt sjukt.

2012-11-29 @ 14:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback