Ohoy mate!

Still alive.
Idag vankas jobb och sen käk med nuvarande och gamla arbetskamrater. Butängen, vedugnsbakad pizza. Jovisst!
Har tappat gnistan i livet lite. Jobbet kväver mig. Anna flyttat till Sthlm. Hälsan är långt ifrån topp. Småsaker som absolut inte är stora saker egentligen, men saker jag tänker på ibland.
Drömmer konstigt gör jag också. Är det inte om ex där jag desperat försöker lägga plåster på såren, så drömde jag inatt om att Johanna var en jävel på att teckna och skulle tatuera en ryggtavla på en okänd kille. (??!!?)

På onsdag vankas förändring. Håret kommer se ut som det aldrig gjort förr och träningen ska dras igång! Nytt utseende, träningen hoppar igång och förhoppningsvis sker nya saker vartefter det också.

Börjar om 45 min och jag är redan framme. Hade tråkigt hemma så drar en sväng på Maxi, kollar över deras smink och sedan köpa frukost. Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback