P-p-p-pokerface.

Trevlig kväll hos Jonna och Patrik igår! Spelade poker i 6 timmar !!?! 100:- insats så 700 låg i pott. När vi valde att avsluta vid halv två så hade jag överlägset mest marker. Jag Jonna och Mimmi var kvar, vi splittade så vi fick 200 var och spelade om sista 100 lappen som jag vann.

Igår var jag iväg till gymet för första gången på ett halvår säkert.. Det var läskigt som fan och jag hade lite panik innan jag kom dit. Men det gick bättre än vad jag trodde, jag hade förväntat mig att inte kunna springa på bandet alls, men jag sprang i 15 och skulle kunnat springa längre. Nu ska jag köra en Emelie och öka med 1 minut/vecka.

Träningsvärk idag, vaderna ömmar. Fan vad skönt! Hänger i soffan och gör så lite som möjligt idag.. Huvudet är lite tungt efter mintuu-shots och vin på tom mage igår. Lite missförstånd om vi skulle få käk eller inte igår. Jaja.

See ya!


Kommentarer
Postat av: emelie

yeey duktiga du!! hejja hejja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback