Äntligen ledig igen!

Trött.. Suttit vaken i ett par timmar nu. Känner mig hängig. Men jag sov iofs inte så bra. Vaknade inatt av att Mats låg i soffan. Tydligen hade jag knuffat ut honom mot kanten i sängen igen och han tröttnade och la sig i soffan. Det blir lätt trångt i 120 säng för två stycken.. Iallafall, låg väl vaken runt en timma inatt, delvis för att jag märkte att det var något annat än bara sängputtandet som störde honom. Men han var irriterad och avvisade mig ganska fort vad jag än frågade eller sa. Tillslut fick jag honom att komma tillbaka i sängen, fast jag låg ytterst denna gång. Han somnade tillslut.
Nu är han på jobbet iallafall. Jag njuter av min lediga dag. Pallar inte att ta mig in till stan idag. Skulle lämnat tillbaka byxor på H&M, men gör det på onsdag.
Idag ska jag städa lite. Redan diskat berget som var i köket. Känns som jag inte för annat än diskar när jag är hemma :P
Tvätta och torka golvet. Sen blir det chill.
Blivit en hel del jobb nu 15 dagars jobb, två lediga dagar. MEN! Jag ligger först i butiken att ha sålt mest. Jag har även klarat min budget. Något jag är stolt över :)

Ne, dags att göra annat.


Kommentarer
Postat av: Kim

Du är så duktig pluttan! Men jag är inte förvånad att du tar rekord i butiken.. bara att fladdra med dina ögonfransar så är väl sängen såld!

2013-04-15 @ 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback