Börjar vänja mig..

Det är märkligt hur snabbt man vänjer sig vid att vara ensam. Tänkte att det skulle vara hemskt att vara själv. Det är självklart inte roligt att vara själv, men man anpassar sig snabbt. Jag saknar att få komma hem och bli hälsad välkommen hem. Jag saknar att studsa ut till ytterdörren så fort som Mats kommer hem, som jag alltid gör. Det är på kvällarna man blir påmind om hur stor saknaden är.
 
Har spenderat ett par timmar framför datorn och pratat med Mats. Han inspirerar mig. Trots att han mår dåligt så ser jag fortfarande den glada och flummiga Mats som var där strax innan renoveringen började. 
 
Ska strax lägga mig, men vill bara visa en låt som jag fastnat för. Ingen aning om den är gammal eller ny, men bra är det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mats

Bilden funkar inte :(

2013-04-03 @ 07:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback