In mot city.

Åhh!! Jag och Mats var ute i Åkerberga för att hälsa på mopsuppfödaren Lena Nyberg igår. Ca 30 min med bil norrut. OHMYGOD!!!! Jag var i himlen. 6 st mopsar. 5 tikar och 1 hane. Yngsta mopsen var 7 månader och heter Doris. Mitt hjärta smälte många gånger kan jag säga. Vi var där i nästan 2 timmar. Tiden verkligen flög förbi. Hade det inte varit för att lämna tillbaka bilen hade vi varit kvar ännu längre.
Hennes ena tik, Solveig hade fått fyra st valpar för en månad sen och jag fick hålla i en!!!!!!!! :O
6 maj ska Lena få valpar igen fast det är hennes hane och Lenas dotters tik. Går allt som det ska kommer vi kanske ha en mopsvalp hemma hos oss om 12 veckor. (!!!!!)

Nu sitter jag på tuben på väg in mot stan. Ska in på MAC och in på H&M en sväng. För att inte förglömma så ska jag självklart in på Sephoras nyöppnade butik på Biblioteksgatan. Heaven..

På lördag blir det antagligen Ironman 3 med Anna! Mysig vecka indeed. ^^


Kommentarer
Postat av: Anna

ååh, va ljuvligt :) ser fram emot när jag får hälsa på eran mops första gången!
å jag vill ha detaljerad beskrivning av din sephora-upplevelse ;)
mkt mysigt med bio! ser jag fram emot! <3

Postat av: Mats

Ska bli gott med chips och dricka @Anna :)

2013-04-25 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback