måndag

Ännu en måndag är här. Solen skiner till och från men det snöar också. Aprilväder? Jovars, det kan man väl säga.
 
Efter en mycket makaber dag till arbetsdag igår så avslutade jag kvällen hos Mats pappa där han bjöd på thaimat. Fan så fint. Jag hade inte hunnit äta nån lunch under dagen då vi haft så mycket folk, så var vrålhungrig!
Fredrik, Stephanie och Stephanies lillasyster Livia var där. Riktigt mysigt, hoppas att vi gör om det snarrt igen.
 
Nu är lunchen precis intagen. Köpte kycklingspett och potatissallad. Man får göra vad man kan när det är begränsat med matställen här ute. Grymt!
 
Idag har varit en katastrofal dag än så länge.. Suck.. Inte har jag fått något på skatten än. VAD ÄR DETTA??!?!
Vilket plötsligt påminde mig om att jag måste avboka tid på vrinnevi.
 
Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback