Min dag.

Mina inköp från dagens LÅNGA promenad runt stan. Ja den blev lång, ett par timmar lång. Inte för att jag gick så långt norr ut jag kunde för att sedan gå så långt söder ut jag kunde, utan för att jag tamejfan inte hittar ordentligt än. Jag trodde att jag hittade, men när jag väl står där på Sergels torg och jag snurrar runt och inte ens kan hitta till NK, då äre fan illa.

Iallafall, till något roligare. SEPHORA!! Oh..my..lord.. Ni vet känslan av att tycka om något riktigt mycket och man vill uttrycka sig, skrika ett glädjetjut, hoppa lite och vifta med händerna samtidigt som man säger omg, omg, omg!! Fast du är på en offentlig plats, i en butik, omringad av människor du aldrig träffat förr.
Försökte se oberörd ut när jag gick och fingrade på NARS, Benefits och Make Up Forevers utbud. Jag var i himlen. Jag ville ha ALLT!!! Men fick behärska mig. Spara pengar till mops you know :)
Synd var det att de bara hade ett fåtal grejer från Urban Decay. Deras Naked basics, deras Naked 2 och deras Smokey paletter. Ville visserligen ha allt, men jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback