Min sparbössa

Nu börjas det. Sparandet till vår lilla mops!
Nu dagarna och veckorna framåt ska jag undersöka vidare på kennlar och uppfödare. Bäst att vara i tid så de hinner kolla upp vem man är och vice versa.
Det känns som rätt beslut, det känns rätt i tiden. Vi är redo för att ta ännu ett steg längre i vårat förhållande.
Vi är inte riktigt där, gällande att skaffa barn. Det känns fortfarande avlägset. En mops däremot. Ansvar men inte med samma uppsyn och kontroll man måste ha med ett barn.
 
Var tycker ni att ni är? Mina ca 20 st unika läsare varje dag :D Är ni redo för hund/barn? Singel som i par?
 
Slänger in en bild på min otroligt gulliga mops-sparbössa som jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle knåpa ihop idag. Yeah!
 

Kommentarer
Postat av: Alex

Vi hade hund, men vi bodde ju i skogen och hade honom lös nästan jämt. I lägenhet mitt inne i stan skulle jag inte klara av att ha hund. :P

Postat av: Kim

Jag är med redo för hund, inte barn :) Längtar efter att få träffa er lilla pug :-) Må sparandet gå snabbt !! Puss o kram!!

2013-04-11 @ 13:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback