Monday morning.

Ledig måndag med spännande vecka framför mig. Imorgon är jag ledig också och därmed sista dagen på denna månad. Onsdag är det 1 maj och då alla är lediga, jobbar jag. Kort dag. När folk är lediga har vi grymma dagar på jobbet så jag jobbar gärna. Torsdag blir en lång dag. Team-möte på torsdag morgon. VDn för SOVA kommer så det blir mycket siffror och pepptalk tror jag. Sen är det jobb resten av dagen till 19. Jobb fredag och ledig helg! Kanske åker ner till Norrköping. Har inte bestämt mig än.

Nu är det en veckande till tiken Yra ska få sina valpar. Ska bli intressant att se om vi kan få tag i vår lilla hane eller om det blir en tik för oss också, eller om det bara bli två valpar får vi inte med någon.

Idag blir det chill. Ska göra några små ärenden, men annars blir det inte många knop. Skönt. Vädret är sådär. Ska gå ner mot stan och se om mannen med frukstånden står där han alltid står.

Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: Kim

Nu är jag i Stockholm :-) men bara i 3 timmar till för sen är det Norge .. Men nu vink vinkar jag till dig :)

2013-04-29 @ 11:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback