Sista gången jag pendlar till och från Norrköping..

..på ett bra tag iallafall.
Slut i kroppen. Herregud. Hela dagen igår och hela dagen idag. Att jag varit ledig två dagar kan jag verkligen inte säga att jag har haft. Dock är lägenheten helt tom nu. Känns sorgligt. Älskar min lägenhet, men ibland måste man våga och prova lyckan nån annanstans. Mats har fått jobb, slutat från företaget han var på tidigare och är nu Stockholmare igen. Tror han känner sig otroligt lättad. Inte just att få flytta upp till stan igen, utan att få vara med mig igen, när han vill, var han vill, hur han vill. Att ha en fast punkt att vända sig till.

Idag fyller Fredrik 22 år! (Mats lillebror). Var tänkt att vi skulle följt med ut och käkat om vi hann, men tågen gick bajs. Får se om det blir något firande imorn eller söndag.
Sitter på sista tåget mot Stockholm.
Mats har intagit ryggläge och jag har precis druckit upp min cola från bistron.

Ska passa på att vila ögonen lite och blunda en minut eller två.

TACK MAMMA, PAPPA OCH JOCKE FÖR ATT NI HJÄLPTE OSS IDAG. DET BETYDDE VERKLIGEN ALLT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback