Snart ledigt!

Igår efter att jag kommit hem åt jag ett par knäckemackor och intog soffläge. Kände mig helt slut, somnade nästan direkt där och då, hehe. Gick och la mig i sängen ganska fort efter det och slocknade strax därefter. Förlåt om jag inte sa godnatt igår.. :)
Trött brukar jag vara ibland när jag kommer hem, men sällan SÅ trött.
Idag förstår jag lite bättre. Sov verkligen inte bra. Drömde osammanhängande drömmar hela natten. Vaknade ständigt och vände på mig. När jag vaknade när klockan ringde var jag allt annat än pigg. Känner mig hängig, huvudet värker, ont i halsen. Hoppas det ger med sig under dagen. Kan inte stanna hemma i och med att Tomas och jag är själva i butiken. Jaja.

Kallt idag var det också! Brr! Tur att vinterjackan fortfarande hänger med in i mitten på april. Sommaren känns avlägsen, men det säger jag varje år innan det smäller till och värmen faktiskt kommer, i år igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback