Tyvärr..

Energin ligger nere idag. Jag ger inte ifrån mig många ljud idag. En tidsfråga innan Ranna och Vigge frågar vad det är, eller hur jag mår. Gårdagen tog mer på mig än vad jag trodde. Jag vet att det är i det förflutna nu. Jag borde blicka framåt och fokusera på jobb och allt därtill. Men jag är duktig på att älta saker i all oändlighet.
 
Jag vet att det är dumt att tänka, men trots att jag älskar Mats över allt annat så dyker tanken upp att han kanske skulle må bättre av att inte vara med mig. Enbart ur synvinkeln på det som precis har hänt. Jag har gjort honom så otroligt mer ont än nytta. Jag har svikit honom om och om igen.
Med erfarenhet av människor som svikit mig åtaliga gånger så är det inte värt.
 
Jag vet inte.. Det snurrar i skallen. Mår illa.

Kommentarer
Postat av: Alex

Det här låter inte kul. :(

2013-04-01 @ 15:14:20
Postat av: Ewelina

Skickar massa kramar till dig! <3
Ibland gör man dumma saker mot de man älskar, men det gör en inte till en dålig människa.

Er kärlek är så stark och allt det ni går igenom nu är så stressande för er båda. Ta en dag i taget så ska du se att ni kommer förbi detta!
Massa kram!

2013-04-02 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback